Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma  P.P.H.U. „MEDUZA”  Grzegorz Przystarz.

Adres:  Kruszyn , ul. Główna 2 D,  59-700 Bolesławiec, tel./fax: (75) 732 13 60 (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze), www.kruszyn.pl, e-mail: meduza@b-c.pl, NIP: 612 001 29 83, REGON: 230150715.

2. Sklep realizuje zamówienia na terenie całej Polski, a także poza jej granicami (za dodatkową opłatą).

3. Ceny towarów podane na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone w polskich złotych. Ceny te nie uwzględniają kosztów przesyłki ani ewentualnych opłat  związanych z wysyłaniem towaru za granicę.

 

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Zamówienie w sklepie można składać przez internetową stronę Sklepu: www.sklep.kruszyn.pl, faxem lub przez e-mail, 24 godziny na dobę.

2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

3. Złożenie zamówienia wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży.

4. Zamówienia na stronie Sklepu mogą składać zarówno Klienci zarejestrowani, jak i Klienci, którzy dokonują jednorazowych zakupów i nie posiadają Konta Klienta. 

5. W celu złożenia zamówienia należy wykonać następujące czynności:

a)dodać towar do koszyka, korzystając z opcji „Dodaj do koszyka”

b)wypełnić formularz: podać dane adresowe i kontaktowe

c)wybrać sposób zapłaty i sposób dostawy

d)potwierdzić zamówienie.

6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma od Sklepu e-maila  z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

7. W przypadku stwierdzenia  niezgodności w zamówieniu lub danych Klienta, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania bądź odwołania realizacji zamówienia.

8. Czas realizacji zamówienia od momentu otrzymania zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni plus czas transportu (zależny od wybranej opcji dostawy).

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA I ODSTAPIENIE OD UMOWY

1. Kupujący może wycofać złożone zamówienie poprzez e-mail pod adresem sklep@kruszyn.pl lub faxem pod nr (75) 732 13 60.

2. Kupujący  nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

3. Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni, bez podania przyczyny,  poprzez zwrot towaru w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginalny dokument zakupu.  Jednocześnie informujemy, iż w celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sklepem.

 

METODY PŁATNOŚCI

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) przelew na konto, w tym z wykorzystaniem płatności internetowych (kartami debetowymi, kredytowymi lub przelewami internetowymi),

Dane do przelewu:

P.P.H.U. "MEDUZA" Grzegorz Przystarz

Kruszyn, ul. Główna 2D

59-700 Bolesławiec

BZ WBK S.A. 2/O BOLESŁAWIEC

53 1090 1939 0000 0005 1604 3321

b) za pobraniem (płatność dokonywana jest u kuriera przy odbiorze przesyłki),

c) gotówka, przy odbiorze towaru.

2. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

3. Realizacja zamówienia przy opcji przelewu na konto rozpoczyna się od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora przyjmującego szybkie płatności internetowe. 

4. Po złożeniu zamówienia Klient ma 7dni na dokonanie wpłaty.

 

FAKTURY VAT I PARAGONY

1. Do sprzedanego towaru dołączany jest paragon z kasy fiskalnej.

2. Na życzenie Klienta Sklep wystawia fakturę VAT.

 

DOSTAWA I KOSZTY WYSYŁKI

1. Składając zamówienie Klient ma do wyboru następujące sposoby dostawy:

a) za pośrednictwem Poczty Polskiej;

b) za pośrednictwem firmy kurierskiej;

b) odbiór osobisty w siedzibie Sklepu, po wcześniejszym, e-mailowym uzgodnieniu terminu.

2. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

3. Koszty wysyłki:

a) za pośrednictwem kuriera: 20 zł (waga do 30kg; powyżej tej wagi cena do uzgodnienia)
b) za pośrednictwem Poczty Polskiej - cena zależy od wielkości i wagi towaru.

4. Sklep nie odpowiada za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

 

GWARANCJA I REKLAMACJE

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji  w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych, niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. 

2. W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość i stan. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia lub braku jakiegoś towaru Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem.

3. W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty e-mail, lub faxem. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT), a także opis przedmiotu reklamacji. Dalsze instrukcje reklamacyjne będą ustalane indywidualnie.

4. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sklep.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1. Akceptując regulamin sklepu Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich Danych przekazanych podczas rejestracji Konta Klienta, składania zamówienia, oraz na potrzeby sklepu.

 2. Powierzone Dane są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „ O ochronie danych osobowych”, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Zgodnie z tą ustawą Użytkownicy mają prawo dostępu do treści swoich Danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Użytkownicy zarejestrowani na stronie Sklepu mają bezpośredni dostęp do swoich Danych i możliwość ich poprawiania.